Szablon 004-005 - ferie czas zacząć!

Kategoria: Kobiety
Pobierz: KLIKNIJ
Powiem tak: szablon mi się podoba, chociaż nie ma żadnej rewelacji. Został stworzony jakiś czas temu i do dzisiaj sobie leżał wśród moich dokumentów. Lubię Megan ze względu na dobre zdjęcia i przepiękną urodę. Kreacja z nią nie mogła się zmarnować.

Kategoria: Kobiety
Pobierz: KLIKNIJ
Na szablonie widnieje Rachel Bilson. Podobnie jak Fox ma świetne sesje i postanowiłam zrobić z jednej użytek. Muszę przyznać, że jestem zadowolona. Po raz kolejny poszłam w ciemne kolory, ale mam do nich słabość. Ustawiłabym ten szablon na swoim blogu.



Miałam dodać trzy szablony, ale zrezygnowałam w ostatniej chwili. Postanowiłam, że dodam go dopiero w następnym poście. Porobię jeszcze kilka innych szablonów i notka będzie o wiele bogatsza. :) I wiecie co? Zaczęły mi się ferie. Zamierzam spędzić je na zabawie z grafiką. Mam nadzieję, że coś z tego wyniknie. Na koniec dodam, że przyjmę jedno zamówienie spośród wybranych. Może ktoś się skusi?

15 komentarzy:

  1. Pierwszy bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka, a przede wszystkim ciekawy układ.
    Co do drugiego to jest śliczny, wszystkie stocki są świetnie do siebie dopasowane, kojarzy mi się z jakąś tajemnicą. Teraz będę siedzieć i się w nie wpatrywać ;)
    Prosiłaś mnie o ten kod, on jest dość długi, mogę Ci wysłać go na gg? Wiesz, takie tajemnice powierza się tylko nielicznym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Muszę przyznać, że sama jestem z siebie zadowolona. Ostatnimi czasy coraz częściej mam wrażenie, że coś mi wychodzi. :D
      A co do sprawy dotyczącej kodu - pewnie, że możesz napisać na moje GG. Numer podałam w zakładce Autorka.

      Usuń
  2. hasło: Miś UszaTek
    Witaj! Chciałabym cię prosić o wykonanie szablonu. Nie chodzi mi jednak o jakiś strasznie bajerancki i przepełniony dodatkami, raczej taki standardowy. Kolorystyka jest do twojego wyboru: ciemny brąz, granat, fiolet - byleby tylko nic jaskrawego. Bardziej w stonowanych barwach.
    Nagłówek bez problemu może być prosty, jednak chciałabym, żeby uwzględnione były postacie Joe i Demi, a w tle coś na kształt amerykańskiej szkoły, jakiegoś parku, teatru. Chodzi mi głownie o to, by kreacja była klimatyczna - to zdecydowanie priorytetowa sprawa. ;)
    cytat do nagłówka: "Love doesn't need to be perfect, it just need to be true."
    adres: http://you-helped-me-find-myself.blogspot.com/
    zdjęcia:
    Dems: http://galeria.ddlovato.pl/displayimage.php?pid=1349&fullsize=1
    http://galeria.ddlovato.pl/displayimage.php?pid=1351&fullsize=1
    Joe: http://img132.imageshack.us/img132/6224/tumblrlpd6qjs5xh1qggkpn.png
    http://imageshack.us/f/541/tumblrmbhz5d6atp1qb6xyw.jpg/
    Jeżeli zdjęcia by ci jakoś nie pasowały to spokojnie możesz użyć innych, zdaje się w pełni na twoją inwencję. Z góry dziękuję.
    ~ultimate2903 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie mi się podoba, także podejmę się tego wyzwania. Przyjmuję.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę w takim razie. ;)

      Usuń
  3. Mi aktualnie własnie zakończyły się ferie :/ Co do szablonów to są świetne. Ten z Bilson to mów faworyt :) Też mam słabość do ciemnych kolorków . Są takie tajemnicze :D Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, komuś musiały się skończyć, żeby innym mogły się rozpocząć. :) Poza tym dziękuję za przemiłe słowa na temat szablonów! Cudownie jest wiedzieć, że komuś podobają się moje prace.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. U mnie też zaczęły się ferie. Wiesz, bardzo spodobał mi się ten drugi szablon. Robisz śliczne prace. Z pewnością będę wpadała tutaj częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy z tych dwóch mi również do gustu przypadł drugi. Poza tym dziękuję za miłe słowa. Wiele dla mnie znaczą. :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Kochana Letum, czemu ja wcześniej nie trafiłam na tego bloga?! Powiedz mi czemu nie zareklamowałaś się u mnie? Robisz takie cudowne rzeczy, naprawdę. Och, nie mogę się napatrzeć za równo na pierwszy jak i na drugi szablon! Pierwszy ma w sobie tyle elegencji, spokoju, jest nieziemski! A w drugim tak idealnie każdy element do siebie pasuje!
    Och, tak bardzo bym chciała złożyć zamówienie, ale widzę, że ktoś mnie ubiegł. Pozostaje mi czekać do następnej notki i na kolejne twoje dzieła! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga założyłam jakiś czas temu, więc mało osób wie o jego istnieniu. A nie reklamowałam się, bo teraz mało kto jest otwarty na współpracę; jedynie strony, które promują innych blogowiczów.
      Robię cudowne rzeczy? Ciężko mi w to uwierzyć, ale naprawdę dziękuję za wszystkie komplementy skierowane bezpośrednio do mnie. To miłe, kiedy człowiek wie, że jego prace mogą podobać się innym. Tym bardziej, że ja nigdy w siebie nie wierzę i jeśli chodzi o moją osobę - jestem bardzo krytyczna.
      Następnym razem dam większy limit. Nie sądziłam, że ktokolwiek będzie chciał zamawiać.
      Jeszcze raz dziękuję za tak cudowny i jakże motywujący do dalszej pracy komentarz! <3
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. Uwierz w siebie kochana, naprawdę!

      Usuń
    3. Oj, łatwo powiedzieć. :D

      Usuń
    4. Przy okazji, ja chyba sobie też tutaj zamówię. Chciałam na szablonownicy, ale tam trzeba długo czekać i dużo osób się zgłasza, poza tym robisz równie śliczne szablony. ;)
      Pozdrawiam. ;*

      Usuń
    5. Nie dziwię się, że dużo osób składa swoje zamówienia na Szablonownicy. Pracują tam naprawdę utalentowane osoby. Pozazdrościć jedynie talentu. :D A jeśli chodzi o mnie, to naprawdę dziękuję za te wszystkie słowa. Przybyło mi odrobinę wiary w siebie. :*
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń