Szablon 007-0012 - zamówieniowo!

Kategoria: Zamówienia
Dla: Pefki
Pobierz: KLIKNIJ
Starałam się zrobić wszystko, abyś była zadowolona. Do tego szablonu podchodziłam aż trzy razy. Ze wszystkich podjętych prób, ukazany powyżej efekt najbardziej mi się podobał. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona. Chyba nie obrazisz się za koloryzację? Ze wszystkich jakie posiadam - ta jedynie pasowała. Jak oceniam swoją pracę? Bardzo dobrze.

Kategoria: Zamówienia
Pobierz: KLIKNIJ
Pobierz button: KLIKNIJ
Nie pamiętam, ile miałam podejść. Wiem tylko, że stworzenie tego szablonu nie było wcale takie łatwe. Nie wiem czemu, ale nie podpasowały zdjęcia głównej bohaterki, jakie nadesłałaś. Problemem okazały się również kwiaty. Musiały być koniecznie niebieskie, więc nie mogłam stworzyć szablonu o jednolitym kolorze. Efekt końcowy nie jest wcale taki zły. Przypuszczałam, że będzie gorzej. A Ty, co myślisz o szacie? Jesteś zadowolona?

Kategoria: Zamówienia
Pobierz: KLIKNIJ
Stwierdziłam, że praca z Malikiem wcale nie idzie mi tak łatwo, jak z pozostałymi postaciami. Zupełnie nie miałam pomysłu na szablon. Postanowiłam wykonać go techniką, którą zaprezentowałam w poprzednim poście. Spodziewałaś się zapewne innej koloryzacji, ale musisz mi wybaczyć, bo choćbym się starała - żadna inna mi nie pasowała. Podoba mi się efekt końcowy. Jest znośny. Mam nadzieję, że Tobie również się spodobał.

 
Kategoria: Zamówienia
Dla: Dies_Hope
Pobierz: KLIKNIJ
Szablon zapewne inaczej by się prezentował, gdyby nie zdjęcia, które mi podesłałaś. Do Josepha nic nie mam, ale fotografia Demi w ogóle mi tu nie pasuje. Ale bardzo chciałaś te zdjęcia, więc umieściłam je, starając się o jak najlepsze wykonanie. I wiesz co? Ta kreacja nie jest aż taka zła.

Kategoria: Zamówienia
Dla: Eleine
Pobierz: KLIKNIJ
Możesz mnie zabić, pozwalam Ci. Masz do tego prawo, a to tylko dlatego, że zapomniałam, iż szablon miał być unieruchomiony! Dopiero teraz, kiedy zaczęłam go ustawiać, zdałam sobie sprawę, że zrobiłam inaczej, niż chciałaś. W pośpiechu zaczęłam kombinować i uzyskałam taki oto efekt. Nie zdziwię się, jeśli będziesz nie zadowolona. Jak się nie spodoba - śmiało pisz! Tworzę dla Was i to Wy macie być zadowoleni. Będę robiła następny, pamiętając o nieprzewijanym tle.

Kategoria: Zamówienia
Dla: Moni$
Pobierz: KLIKNIJ
Ten szablon jest dzisiaj zdecydowanie moim faworytem. Jestem wyjątkowo zadowolona i aż nie mogę się napatrzeć. W całej szacie skupiłam się wyłącznie na Nowym Jorku i mam nadzieję, że będzie mi to wybaczone. I przepraszam za kolorystykę, ale szarość w ogóle mi tutaj nie pasowała.



Aby moje szablony przedstawiały się tak, jak na zdjęciach, musicie pamiętać, iż pracuję wyłącznie na szablonie Rewelacja (Awesome [...])!

A co do stron, o które mnie prosiłyście - same możecie je sobie zrobić. W panelu blogowym po lewej stronie pod opcją postów macie takie coś jak strony. I tam w pustych stronach sobie tworzycie własne zakładki i jeśli na podglądzie w którymś z układów są one po lewej czy prawej stronie - ustawiacie je na bok, a jeśli są na górze - zaznaczacie opcję kart nad postem i kolumnami.

Jestem zadowolona, ponieważ przypuszczałam, że będzie o wiele gorzej. Jeśli któraś z Was, Drogie Dziewczęta, jest niezadowolona - proszę pisać, żalić się i narzekać na to, co Wam się nie podoba! Wy jesteście najważniejsze i chciałabym, aby szablony podobały się przede wszystkim Wam. Pokrzywdzonym w jakimś stopniu zamawiającym zrobię nowe szablony w ramach rekompensaty. I tak do skutku, dopóki nie usłyszę, że jesteście zachwycone. :) 
Tym razem nie będę szalała z zamówieniami. Zajmują mi one nieco czasu, a teraz kończą mi się ferie i od poniedziałku idę do szkoły. Już przed przerwą zapowiadali sprawdziany i kartkówki, więc czeka mnie pracowity miesiąc. Poza tym wymieniam sobie sprzęt komputerowy i chyba będę miała problem ze swoim programem do obróbki grafiki. Ale trzymajcie kciuki, żeby udało mi się go przenieść na nowego lapka! Przyjmę tylko dwa zamówienia spośród wszystkich złożonych. Wybiorę sobie te, które najbardziej mnie zaciekawią.



PS. Ale sobie bałaganu zrobiłam z czcionkami na blogu. Kiedy znajdę więcej czasu - ponaprawiam wszystko.


EDIT: Przyjmuję zamówienie Breathefordance i Anonimowej osoby (proszę koniecznie podać adres bloga!) osoby. Reszta osób może próbować ze swoim zamówieniem pod następnym postem.

43 komentarze:

  1. nie mogłam już się doczekać nowego postu, bo chciałam jak najszybciej złożyć zamówienie ! :) wiem, że jesteś na prawdę zajęta i wybierasz tylko dwa zamówienia. całkowicie cię rozumiem ! jak nie teraz, to może uda mi się następnym razem. warto spróbować :)ale do rzeczy ....

    Hasło : Miś UszaTek

    Adres bloga : http://apparently-perfect.blogspot.com/
    Póki co na blogu pojawił się jedynie prolog. Chciałam dalej ruszyć z opowiadaniem, jednak myślę, że bez porządnego szablonu się nie obejdzie :) (na razie na stronie widnieje mój amatorki nagłówek :c) Blog opowiada o miłości, ale też o kłótni. Piszę to na wypadek, gdyby cię to zainspirowało ;) Jeżeli chodzi o szablon to nie mam jakiś specjalnych wymagań. Układ kolumn zostawiam tobie. Jeżeli chodzi o kolory, to myślałam o biało-czarnym szablonie z przebłyskami czerwieni, jednak nie wiem czy to jest dobry pomysł. Zdaję się na twój gust ! :) Zależy mi jedynie, żeby to nie były bardzo jaskrawe kolory. Napis : „Pain is there to tell us something.” Zakładki : Strona Główna, Szablon (po kliknięciu, aby od razu przekierowywał na twoją stronę ), Rozdziały, Kontakt, Czytam. W razie jakichkolwiek pytań, pisz ! :) albo na twittera @breathefordance albo pod tym postem – obojętnie ;) Zdjęcia do szablonu (zdjęć podaje więcej, żebyś mogła wybrać, które będzie pasowało :) myślę, że wystarczy jedno zdjęcie Demi, jedno Joe i jedno wspólne, ale dla mnie to naprawdę nie ma większego znaczenie ) :

    Zdjęcia Demi :
    http://i45.tinypic.com/6yz3pg.png
    http://i46.tinypic.com/e67h94.jpg
    http://i47.tinypic.com/2j3kwzo.jpg
    http://i48.tinypic.com/289x8uh.png
    http://i49.tinypic.com/mb3ck0.png

    Zdjęcia Joe:
    http://i49.tinypic.com/sncsyd.jpg
    http://i49.tinypic.com/vsnrjs.jpg

    Zdjęcia Jemi:
    http://i46.tinypic.com/3539t6p.jpg
    http://i46.tinypic.com/2q8sj8x.jpg
    http://i50.tinypic.com/2089t3t.jpg


    Przepraszam, że tak dużo :( Mam nadzieję, że rozpatrzysz moją prośbę pozytywnie :) bardzo mi zależy na tym, bo robisz naprawdę cudowne szablony ! Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże ! Ale się cieszę :D żebyś słyszała moją reakcję..... cały dom myślał, że coś się stało ;p no bo stało ;) bardzo dziękuję ! Chciałam jeszcze tylko dodać, że w 'zamówieniu' zrobiłam mały błąd. Jeżeli nie sprawiło by to problemu, to w zakładkach chciałabym jeszcze (oprócz wymieniony) zakładkę INFORMOWANI .To tyle. Jeszcze raz, na prawdę dziękuję ;)

      Usuń
  2. Cieszę się ogromnie, że zamówienia trafiły do naszych rąk i możemy nimi upiększyć nasze blogi. Nie wiedziałam, czego się spodziewać, jak wykorzystasz zdjęcie, czy w ogóle to zrobisz. Przyznaję, że spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale efekt końcowy jak najbardziej mnie zadowala. Idealnie odzwierciedla moją wizję tego, co będzie działo się przez najbliższy czas w rozdziałach Wstecznego Lusterka. Co prawda, w późniejszym czasie, gdy akcja zacznie się rozwijać, będzie on trochę nieaktualny, ale myślę, że będę mogła na Ciebie liczyć i zamówić szablon z uaktualnieniem, hm? Ale to przyjdzie czas...
    Ale teraz mam prośbę. Poinstruuj mnie, jak mam załadować szablon na bloga, ponieważ zupełnie sobie z blogspotem nie radzę, nawet dodanie posta sprawia mi duże trudności. Oczywiście, jeżeli to nie jest dla Ciebie kłopot...

    Dziękuję Ci bardzo za poświęcony czas na pracy przy szablonie. Jesteś wielka i masz ogromny talent. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogła Twoimi pracami przystroić moją stronę. I zapraszam serdecznie na zapoznanie się z 1 rozdziałem przy okazji dziękując Ci jeszcze za komentarz zostawiony pod prologiem. Zupełnie się nie spodziewałam, że historia Cię zainteresuje, a słowa, które zostawiłaś - tak mnie poruszyły, że czytając uroniłam kilka łez szczęścia. Dzięki Tobie poczułam się dumna z tego, co robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okiełznałam blogspota i samodzielnie udało mi się załadować szablon. Teraz już będę wiedziała, co robić!
      Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że zamówienie jak najbardziej Ci się podoba. Oczywiście, jeśli szata się znudzi i uznasz, że jestem w stanie podołać Twoim oczekiwaniom - serdecznie zapraszam. :D Poza tym chciałam zaznaczyć, że nie masz mi za co dziękować. Lubię grafikę i chętnie znajduję czas wolny, aby tylko się nią pobawić. Cudownie jest czytać takie komentarze i mieć świadomość, że to co robię, komuś się podoba. Największe uznanie jakie tylko może być. :D
      Czyli mam rozumieć, że moja pomoc jest już zbędna? W razie jakichkolwiek pytań, można do mnie pisać. Jeśli sprawa dotyczyłaby szablonu i była naprawdę pilna - w zakładce o autorze uwzględniłam numer swojego komunikatora. :)
      A rozdział przeczytam w wolnej chwili, kiedy rodzice nie będą mnie wołali co chwila do pomocy, haha.

      Usuń
  3. Cudowne te zamówienie . Twój faworyt to i mój faworyt . Kocham Nowy Jork i Demi , a joe też lubię . Kolorki też sa niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się podobają! :)

      Usuń
  4. Codziennie wchodziłam tu, żeby sprawdzić czy opublikowałaś nową notkę, więc nawet nie wiesz jak się cieszę, widząc, że w końcu ją dodałaś.
    Szablon jest przepiękny, naprawdę. Lepszego nagłówka nie byłabym w stanie sobie wyobrazić - jest dokładnie taki, jakim go sobie wyobrażałam i jedyne co mi się nasuwa to pytanie czy potrafisz czytać w myślach? :) Jedynym mankamentem jest to, że mam jakieś "ale", mianowicie odnośnie kolorystyki. Z początku myślałam, by w ogóle Ci tego nie pisać, bo wiem, że bardzo się napracowałaś, lecz gdy przeczytałam końcową część notki stwierdziłam, że wolę być fair wobec Ciebie, a nie tylko ustawić szablon, a potem zmienić go na inny w trybie natychmiastowym. Moje pytanie więc brzmi - czy dałabyś radę sprawić, że całość byłaby bardziej stonowana i mniej jaskrawa/słodziutka? Napisałaś, że ta była najbardziej odpowiednia, ale mimo wszystko pięknie proszę.
    Jeszcze raz przepraszam Cię za kłopot : *

    P.S. Szablon dla Eleine jest po prostu mistrzowski :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, spróbuję, bo w końcu jak wspominałam - Wasze szczęście jest dla mnie najważniejsze. Nie wiem tylko, czy mi się uda... Szablon mógłby być w jednym kolorze? Może wtedy więcej bym zdziałała. Jeśli nie, to zrobię wszystko od nowa i opublikuję Twoje zamówienie jak najszybciej. :)


      PS. Ma w sobie coś, co przyciąga uwagę i chyba dlatego mi się podoba. :D

      Usuń
    2. Jako że kompletnie się na tym nie znam, a Ty już pokazałaś swój talent (tak, tak, co jakiś czas otwieram sobie podgląd, żeby napatrzeć się na nagłówek) zostawiam wszystko w Twoich rękach. Nie ma problemu, by był w jednym kolorze, całkowicie Ci zaufam, chodzi mi jedynie o to, żeby nie był tak jaskrawy, nic poza tym :)

      P.S. Dodatkowo kocham też Emily Rudd, która jest na zdjęciu, więc <3

      P.S.2 Poprzedni komentarz dodałam ze złego konta, możesz go usunąć :)

      Usuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! O mój Boże, o mój Boże, kobieto kocham Cię! Codziennie wchodziłam tu kilka razy, żeby sprawdzić czy dodałaś nową notkę. Dzisiaj ledwo się obudziłam i od razu sprawdziłam na telefonie. Momentalnie odechciało mi się spać i dosłownie wyleciałam z łóżka do komputera. Jak się okazało, brat grał, a był po operacji to nie zwaliłam go z krzesła. Zaczęłam biegać po domu z wielkim uśmiechem na ustach co spowodowało, że rodzice zaczęli powątpiewać w stan mojego umysłu. Brat odszedł od komputera i się wreszcie dopchałam.
    Co do szablonu - ja miałabym Cię zabić? Za co? Za ten śliczny szablon, który dla mnie wykonałaś? On jest mistrzowski! Zakochałam się w nim. Już go wstawiłam, jest nieprzewijany i cudowny. Nie mogę się napatrzeć. Inne szablony też są przepiękne. Jesteś wielka i masz ogromny talent. Dziękuję ci serdecznie na poświęcony czas.
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego komentarza w życiu bym się nie spodziewała, doprawdy! Jesteś pierwszą osobą, która w tak przemiły sposób skomentowała moją pracę. Coś czuję, że ten komentarz na długo pozostanie w mojej pamięci i będzie poprawiał mi humor, kiedy tylko złapię doła. :D Poza tym cieszę się bardzo, że szablon Ci się spodobał. Gdybym nie zapomniała o tym, że miał się nie przewijać, nie wtopiłabym go w tło i postaci znalazłyby się bardziej po lewej stronie. No i byłoby też lepiej widać niektóre elementy. Ale czuję się uradowana, kiedy czytam, że jesteś zadowolona. To lepsze co mogę otrzymać w ramach podziękowania!
      Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
    2. Nadal jestem wniebowzięta tym prześlicznym szablonem i aż chce mi się skakać ze szczęścia do sufitu. Nie chce mi się wierzyć, że nikt nie skomentował twoich prac w sposób, jaki zrobiłam to ja, ale jeśli naprawdę tak było to wierzę, że ludzie będą walili drzwiami i oknami żeby zamówić u Ciebie szablon. Na pewno doczekasz się jeszcze podobnych słów z ust innej osoby.
      Skoro mówisz, że gdybyś nie zapomniała o tym, że miał się nie przewijać i wyglądałby inaczej to cieszę się, że jednak zapomniałaś. Pewnie znajdą się osoby, które powiedzą, że przesadzam, bo szablon strasznie mi się podoba i nie jestem z niego zadowolona, lecz zachwycona.
      Pozdrawiam. :*

      Usuń
  6. Rozmawiałam z tobą odnośnie szablonów, powiedziałaś mi, że musisz najpierw uporać się z obecnymi. Wczoraj czekałam, żeby jako pierwsza móc złożyć zamówienie, jednak zmęczenie wzięło górę i poszłam się położyć. Rano przypomniało mi się o nowej notce Letum, więc szybko włączam komputer. I oto jestem. W takim razie, zabieram się za przekazywanie tobie mojej wizji.

    Hasło: Miś UszaTek

    Adres bloga: http://without-word.blogspot.com/

    Mój obecny szablon składa się ze zwykłego zdjęcia i dobrania odpowiedniej kolorystyki. Jakoś nie miałam ochoty i czasu bawić się w robienie nagłówków, bo zajmuje mi to dużo czasu. Uwielbiam twoją twórczość, więc postanowiłam, że odezwę się do ciebie. Twoje szablony już dawno podbiły moje serce, są takie magiczne.
    Chciałabym, żeby szablon był inny niż poprzednie. Widziałam, że robisz je teraz html'em, są na prawdę świetne. Układ trójkolumnowy wydaje mi się najlepszy. Po prawej stronie strony, w których będę mogła zawrzeć kilka wiadomości, a po lewej powitanie i kilka słów o fabule. Chciałabym, żeby kolorystyka była dość stonowana i przejrzysta. Opowiadanie jest o Justinie Bieberze, więc chciałbym, aby on znalazł się na nagłówku i... Kaya Scodelario. Właśnie ona jest główną bohaterką tego opowiadania, więc nie powinno zabraknąć jej na szacie graficznej. Nie mam jakiś specjalnych wymagań jeżeli chodzi o zdjęcia. W tym wypadku zdaję się w pełni na ciebie. Ważne dla mnie jest, aby na nagłówku znalazł się napis "Raz tylko w życiu kochamy i raz umieramy." Jest to tak jakby motyw przewodni mojego opowiadania. Resztę pozostawiam tobie.
    Mam nadzieję, że podejmiesz się zrobienia szablonu dla mnie. Byłabym wtedy w niebo wzięta. Chciałabym, aby mój blog miał szatę graficzną prosto spod skrzydeł Letum. Z góry dziękuję.

    PS. Przepraszam, że do góry jest "Ten komentarz został usunięty przez autora", ale zapomniałam o układzie, więc postanowiłam napisać wszystko jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest naprawdę cudowny! Uwierz! Wiesz, jak Ci nie pasowały to mogłaś zmienić, ale... chyba o tym nie napisałam w zamówieniu, wybacz. :) Oczywiście go użyję, tylko mam małe pytanie. Prosiłam o dość dużą kolumnę na gadżety, ona tam jest? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wstawiłam go na bloga i rezultat przerósł moje wyobrażenia, jest naprawdę genialnie! I cieszę się, że nie zrobiłaś jednolitego kolorystycznie! Tylko mam problem z napisem na nagłówku, tego się nie da usunąć, a pokazuje mi się kropka :c
      Co mam z tym zrobić? ;>

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, czy mogę zmienić fotografię. Poza tym ze wszystkich przesłanych podobały Ci się dwie i chciałam je umieścić, skoro przyciągnęły Twoją uwagę. Nieco się namęczyłam, kilka razy robiłam od nowa, zmieniałam koncepcję, ale po jakimś czasie mi się udało i jestem zadowolona z uzyskanego efektu. I bardzo się cieszę, że szablon Ci się podoba. A co do problemu - sprawa priorytetowa, więc pozwoliłam skontaktować się z Tobą najszybszą z dróg, czyli poprzez Gadu-Gadu. :)

      Usuń
  8. Świetne szablony szczególnie ten drugi *_*
    Nie znalazłam u Ciebie kącika propozycji, ani nic w tym stylu, więc proponuję tutaj - szablon z Milą Kunis, nigdzie nie znalazłam nic z nią, a bardzo potrzebuję tego szablony, nie chcę jednak zawracać głowy zamówieniami etc. bo blog powstanie, a może nie, może będę go prowadzić sama dla siebie, może kiedyś pokażę go światu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nadziwić się nie mogę, że moje prace mogą się komuś podobać. Fakt, nie mam kącika propozycji, ale nie wpadłam na ten pomysł. Pójdę za Twoją radą i stworzę coś takiego. :D A Twój pomysł na pewno wezmę pod uwagę. :D

      Usuń
  9. hasło: Miś UszaTek
    Chciałabym, aby szablon wykonany był w odcieniach szarości. Oczywiście mogłyby być pomiędzy przebłyski aksamitnej bieli. Układ kolumn, całego szablonu pozostawiam Tobie, bo sama nie znam się za dobrze w tych sprawach. Chciałabym również, aby w tle na szablonie wplecione zostały zdjęcia Londynu, może w porze deszczu, choć nie jest to aż takie konieczne. Chciałabym również, aby na szablonie został umieszczony cytat: " Śpiączka to miły stan. Dob­rze w niego za­paść, kiedy nie można się zde­cydo­wać: żyć czy umierać. " Jest to blog o dziewczynie, która się tnie i przeżywa załamanie nerwowe, dlatego też chciałabym żeby to jakoś wyglądało i dlatego zwracam się do ciebie :)

    Zdjęcia, które mogłyby się znaleźć w szablonie,choć to nie jest konieczne:

    1. http://data.whicdn.com/images/46027763/481501_458921117487624_2119098984_n_large.png
    2. http://data.whicdn.com/images/51623151/tumblr_mhogmjuVBq1qlmijno1_500_large.png ( Zdjęcia Miley chciałabym aby były na głównym planie, a wszystkie zdjęcia innych gwiazd, osób w tyle :) )
    3. http://data.whicdn.com/images/43620027/tumblr_mdk3g57odf1rtqrqdo1_500_large.jpg
    4. http://data.whicdn.com/images/51903500/tumblr_mhzm4deTJd1qjlprpo1_500_large.jpg
    Szablon na bloga: http://caelum-amoris.blogspot.com/ (:

    Z góry dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga to : http://caelum-amoris.blogspot.com/ <3

      Usuń
    2. Wiesz co? Czasami nie myślę. Teraz patrzę, że w zamówieniu dopiero na samym końcu podałaś link. Wcześniej go nie zauważałam, a komentarz czytałam parę razy. Boże, ale mi teraz wstyd! Najwyżej z moimi oczami jest naprawdę bardzo, ale to bardzo źle. :)

      Usuń
    3. Oj, nie przejmuj się. Czasem po prostu się czegoś nie zauważa :) Nic nie szkodzi <3

      Usuń
  10. Chciałabym złożyć zamówienie, no ale najpierw może wypowiem się na temat Twoich prac. Jak pewnie dobrze wiesz jestem ich wielką fanką haha :) Podziwiam wszystko, każdy precyzyjnie wykonany element, dobrane kolory, wpasowanie zdjęć, dodatki i wgl wszystko jest takie lkjsdfghjklj *-* Ogółem bardzo Cię podziwiam jeśli chodzi zarówno o pisanie jak i grafikę <3 Zazdroszczę Ci takiego talentu :D

    Hasło: Miś UszaTek :)

    A więc tak: chciałabym Cię poprosić o wykonanie szablonu na blog show-me-your-love-honey.blogspot.com :) Jest to blog o dwójce już dorosłych ludzi, którzy lekko się pogubili jednak walczą o swoją miłość. Głównymi bohaterami są Demi i Joe oraz ich mała córeczka. Nie mam jakoś pomysłu na ten szablon jednak chciałabym, żeby była na nim przeszłość i teraźniejszość. Zdjęcia z ich 'młodszych lat' wymieszane z tymi z teraźniejszości jaka panuje w moim opowiadaniu :)
    Po lewej chcialabym zdjęcia np. z CR1:
    1.
    http://www.demipictures.com/displayimage.php?album=129&pid=3568#top_display_media
    2.
    http://www.demipictures.com/displayimage.php?album=129&pid=3574#top_display_media
    3.
    http://www.demipictures.com/displayimage.php?album=129&pid=3576#top_display_media
    4.
    http://www.demipictures.com/displayimage.php?album=129&pid=3595#top_display_media

    Po prawej:
    1.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m83odfEzbv1r83778o1_500.png
    2.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m83o8dyety1r83778o1_r1_500.jpg
    (te są troszkę przerobione, ale innych nie mogłam znaleźć ;c jeśli masz coś lepszego możesz użyć oczywiście <3)
    Chciałabym jeszcze na środku jedno bądź kilka zdjęć malutkiej dziewczynki, mogłabyś użyć tych:
    1.
    http://data.whicdn.com/images/51665594/p1_large.jpg
    2.
    http://images4.fanpop.com/image/photos/21100000/Demz-and-cute-baby-X-demi-lovato-21137425-287-480.jpg
    Chciałabym żeby po lewej były te z przeszłości, po prawej teraźniejszość a po środku ta malutka :) Zdjęcie które podałam to tylko przykłady (nie muszą być oczywiście w takiej kolejności), możesz też jakieś pominąć. Jeśli nie pasują czy coś śmiało pisz <3
    W tle mógłby być jakiś zegar i może jakiś domek... Jeżeli chodzi o jakiś napis to chyba tu nie potrzebny, wystarczy tylko tytuł bloga, chyba że będziesz miała jakąś lukę czy coś co chciałabyś dodać to proszę bardzo haha :) Kolory bym chciała takie ciepłe jesienne coś jak te tutaj :) I to samo by bylo jeśli chodzi o układ szablonu, to zostawiam Tobie bo jak pewnie zauważyłaś ja nie nadaje się do tego xD Mam nadzieję, że cokolwiek zrozumiałaś z tego mojego monologu w razie jakichkolwiek pytań pisz :)
    Z góry bardzo Ci dziękuje, już raz wykonałaś dla mnie boski nagłówek więc wszystko zostawiam w Twoich rękach bo wiem że wykonasz kolejne cudo <3
    ~Mrs_Lovatic

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobra ja już Cię pomordowałam na privie, także nie będę wchodziła w zbędne szczegóły. Tak samo jak jedna z poprzedniczek czekałam ze zniecierpliwieniem i cały czas sprawdzałam, kiedy dodasz notkę. Tak wiem, to chore, ale po prostu patrząc na twoje prace chce się ciągle więcej i więcej. ;)
    Wiesz, że szablon okropnie mi się podoba. Klimat Nowego Jorku oddałaś idealnie i naprawdę trafiłaś w mój gust. Co do kolorystyki to kochana wybaczę ci wszystko, bo jak zwykle wyszło lepiej niż z moją propozycją. No tylko ta jedna fotka, no ale to już ty wiesz o co chodzi. Spokojnie poczekam, bo naprawdę wiem, że tylko przysporzyłam Ci więcej roboty, za co bardzo przepraszam. Twoja najwierniejsza fanka.
    ~ ultimate2903 aka Moni$

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy można się spodziewać wybrania 'dwójki wybrańców' ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś w czasie weekendu. Mam nieco na głowie i mało czasu poświęcam blogowi. Ponadto dostałam nowego laptopa i jestem na etapie zaznajamiania się z Windowsem 8 i najpierw chciałabym go ogarnąć. :)

      Usuń
  13. Składam u ciebie zamówienie, gdyż masz wielki talent a twoje szablony strasznie mi się podobają. A więc hasło to: Truskawka (bardzo pomysłowe :D). Proszę cię abyś zrobiła dla mnie szablon z Emilie Nereng i Zayn Malikiem, gdyż to o nich mam bloga. Zdjęcie wybierz takie jakie ci się podoba, bo dla mnie to obojętnie i wolę zdać się na twój talent. Kolorystyka, hymm ... Z tym mam największy problem, gdyż nie umiem wybrać. Podobają mi się szablony z różowym akcentem. Więc fajnie by było gdyby było coś z ciemnym różem wchodzącym w szary. Proszę cię też abyś zrobiła układ prawo kolumnowy. Resztę zrobisz tak jak ci się spodoba, gdyż to ty robisz szablon i robisz tak jak uważasz. W tle zrób jakiś widok na Londyn, lub co tam chcesz. :D
    Mam nadzieje, że zrobisz dla mnie ten szablon, bo to byłby zaszczyt móc mieć go na swoim blogu :D
    P.S
    Button jest już dodany do bloga, więc nie musisz się o nic martwić :D

    Oto link do mojego bloga:
    http://love-is-brutal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha przepraszam cię bardzo, ale czy mogę zrobić dla siebie inny button, gdyż twoje nie pasują ani trochę do mojego opowiadania, a wolę mieć button od AL w linku ? Napisz proszę cię odpowiedź szybko. :D Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie przyjmuję zamówienia. W notce jak byk pisze: tylko dwa zamówienia i poniżej wymieniłam osoby, które mogą spodziewać się ode mnie szablonów. Spróbuj w następnej notce.

      Usuń
  14. Z jakiego programu korzystasz robiąc te szablony?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężko się zdecydować, który jest moim faworytem, ale chyba będzie to ostatni szablon. Widzę, że wypróbowałaś nowe wycinanie, świetnie Ci wyszło :) Podoba mi się jeszcze pierwszy, ja nie umiem robić takich delikatnych szablonów.
    W ogóle to podziwiam Cię, że potrafisz zrobić tyle zamówień na raz praktycznie i to jeszcze tak dobrych. :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. I tak, próbowałam, i muszę przyznać, że nawet mi wyszło. Miałaś rację co do gumki, faktycznie należało pobawić się twardością. :D
      Sama się sobie dziwię, że zrobiłam ich aż tyle. I to w tak krótkim czasie!

      Usuń
  16. Hah robisz cudowne szablony naprawdę.
    ja mam jakiegoś pecha.
    Gdy chce gdzieś coś zamówić kolejka jest zajęta.
    Normalnie to chyba jakieś fatum.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki najmocniej jak potrafię i oczywiście życzę Ci zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, oczywiście, że będę trzymała kciuki. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu jest świetnie!
    Moim zdaniem masz jedną z najlepszych szablownic!
    A uwierz mi widziałam ich wiele.
    I jeszcze robisz to wszytko sama wow tylko talentu zazdrościć.
    Zakochałam sie w tym 3 szablonie fsdfdfdf jak i w reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy tutaj trzymamy kciuki, trzymaj się i zdrowiej ;)
    ~ Moni$

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, zresztą jak zwykle. Nadal nie mogę się nacieszyć szablonem, który wykonałaś dla mnie.
    Nie wiem czy wiesz, ale zostałaś nominowana przez kilka osób na najlepszego szabloniarza tegorocznej zimy. Gratuluję. ;)
    Mam jeszcze pytanie. W regulaminie pisze, żeby nie przerabiać prac, dlatego pytam, czy mogę zaokrąglić rogi gadżetów? Jeśli nie to trudno, tak też jest ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mam pytanie czy zrobiłabyś mi szblon z Zaynem, pomysł i zdjęcie zostawiam tobie.

    http:////yoursreasontobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń