Szablon 013-016 - wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.

Kategoria: Zamówienia
Dla: Pefki
Pobierz: KLIKNIJ
Nagłówek*: KLIKNIJ
Nie wiem, co mam myśleć o tej wersji. Zielony jest jednym z moich ulubionych kolory, który w chwili obecnej kojarzy mi się bardzo przyjemnie ze względu na nadchodzącą wielkimi krokami wiosnę. Starałam się użyć jak najjaśniejszych odcieni, ale nie wiem, czy trafiłam w Twój gust. Prawda jest taka, że tych guścikow jest doprawdy wiele i nie wszystkim jesteśmy w stanie dogodzić. Ale mam nadzieję, że tym razem jest lepiej. Jeśli nie - pisz śmiało. Cenię sobie ogromnie krytykę.

Kategoria: Zamówienia
Dla: Moni$
Pobierz: KLIKNIJ
Nagłówek*: KLIKNIJ
Ostatnio nie podobało Ci się zdjęcie, a szkoda, bo moim zdaniem wyglądało świetnie w kompozycji szablonu. Jednak to nie moje opowiadanie, nie ja obmyślałam fabułę i nie zamierzam się sprzeczać. Miałam dać coś z nowszych zdjęć. Nie wiem, czy kolejny raz udało mi się odpowiednio dobrać zdjęcia. Ale trzymam kciuki. Szablon nawet mi się podoba. Szczególnie kolorystyka - cudowna.

Kategoria: Zamówienia
Pobierz: KLIKNIJ
Nagłówek*: KLIKNIJ
Po ostatniej notce, sama nie wiedząc czemu, postanowiłam Ci od razu pokazać szablon. Zrobiłam to chyba tylko dlatego, że nie zamknęłam programu i gdyby coś Ci nie pasowało - mogłabym szybko wprowadzić zmiany bez zaczynania wszystkiego od nowa. Znowu nie trafiłam ze zdjęciem, ale tak już jest. Przyzwyczaiłam się do tego, że to, co mi się podoba - innych odpycha. Czy mam zrobić nowy szablon? Jeśli tak - mów, żaden problem. Jeśli chodzi o moje zdanie - urzekł mnie. Jestem zadowolona z efektu.

Kategoria: Zamówienia
Pobierz: KLIKNIJ
Nagłówek*: KLIKNIJ
Muszę przyznać, że kiedy dzisiaj zabierałam się do tego zamówienia, postanowiłam co nieco poeksperymentować. Nabyłam kilka nowych koloryzacji, tekstur i zrobiłam z nich użytek. Jeśli miałabym w tym poście wybrać faworyta, z pewnością ten szablon byłby numerem jeden. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam tak zadowolona ze swojej pracy. W szablonie podobają mi się zdjęcia, tekstury i przede wszystkim kolory, które - według mnie oczywiście - tworzą ciekawą mieszankę. A jakie jest Twoje zdanie na ten temat, zadowolona?



*Nagłówek to przezroczysty obrazek, który należy wstawić w formie wspomnianego wcześniej nagłówka. Jak to zrobić? To nic trudnego. Wchodzimy w panel sterowania, po lewej stronie klikamy na opcję Układ. Stamtąd wchodzimy w Tytuł naszego bloga (tuż pod favikoną i paskiem nawigacyjnym) i wgrywamy przesłany przeze mnie obrazek, pamiętając o tym, aby zaznaczyć opcję Zamiast tytułu i opisu, bo nie wiem jak w waszych przeglądarkach, ale ja dopóki tej opcji nie zaznaczę - widzę na Waszych szablonach napisy, które staracie się ukryć.

Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na nowy post, ale z dnia na dzień zaczęłam czuć się coraz gorzej, głowa strasznie bolała i w efekcie przed feriami poszłam na wyniki. Morfologia nie najlepsza i dodatkowo infekcja. Przez ferie się leczyłam i po dwutygodniowej labie ponownie wybrałam się na badania. Infekcji nie było ale za to morfologia okazała się być w gorszym stanie. Dostałam skierowanie do szpitala i w zeszłym tygodniu zjawiłam się na oddziale Neurologii Wieku Rozwojowego i Pediatrii, gdzie trzymano mnie aż do piątku. W ten poniedziałek zaś byłam w drugim szpitalu, leczyć wykrytą małopłytkowość, która okazuje się być rzadko spotykaną chorobą. Guza nie mam, ale bóle głowy nie ustały. Mam pilne skierowanie do okulisty. Być może to przez jakąś poważniejszą wadę wzroku, ale wątpię. Muszą znaleźć przyczynę, czuję, jak każdego dnia rozsadza mi głowę. I wiecie co? Jestem strasznie pokuta. Nie ma gdzie się wkuwać, by pobrać krew. A na badaniach mam zjawiać się co dwa tygodnie. Świetnie, doprawdy świetnie... Przynajmniej teraz już wiem, na czym stoję i dlaczego ostatnio często się kaleczę i skąd mam tyle siniaków na ciele.
Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że szabloniarnia z postu na post zyskuje nowych członków, którzy stopniowo zapisują się do obserwatorów. Miło jest widzieć coraz to większą liczbę. Jestem Wam również wdzięczna za krytykę i słowa otuchy w tym trudnym dla mnie momencie. Dobrze jest wiedzieć, że mogę na Was liczyć. Jesteście tacy kochani! <3
Zaszły zmiany w regulaminie, więc proszę koniecznie zajrzeć do zakładki w menu! Łamanie zasad to nie zabawa, zwłaszcza dla takiej osoby jak ja, która ceni sobie ład i porządek. Chyba pomyślę nad Czarną Listą. To chyba dobry odstraszać, skoro coraz więcej blogów posiada takową zakładkę... W każdym bądź razie pomyślę nad tym.
Zamówień nie przyjmuję! Wybaczcie, ale chciałabym odpocząć. Poza tym za mało mam wolnych szablonów. Pora to nadrobić, prawda? Tak, wiem, że się cieszycie. Ja również. A teraz trzymajcie się cieplutko i do napisania!



PS. Macie jakieś propozycje? Specjalnie dla Was stworzyłam Kącik propozycji. Wiecie już, co macie robić.
PS2. Idzie wiosna. Niedługo zawitam do was z nowym głównym szablonem.

24 komentarze:

  1. Wszystkie szablony są magiczne, zresztą jak wszystkie Twoje prace, ale trzeci jest naj, najpiekniejszy. Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zaczerwieniłam, dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że u Ciebie już lepiej, nawet jeśli nadal nie jest dobrze. Myślę też, że każdy zrozumie to, iż chcesz odpocząć, bo po tym co przeżyłaś każdy byłby zmęczony, ale... Głowa do góry i dasz radę, grunt to odpowiednie podejście :)
    Co zaś się tyczy szablonu - jest przepiękny, naprawdę. Zieleń zdecydowanie wpasowała się w mój gust, zwłaszcza, że nie wybrałaś zbyt krzykliwego odcienia. Dlatego też mówię piękne dziękuję za kawał dobrej roboty i... Chciałabym jęknąć, jak to ja, ponieważ tym razem szablonu nie mogę pobrać :< Mogłabym Cię prosić, byś sprawdziła czy wszystko w porządku z linkiem? Bo u mnie pojawia się tylko "error".
    Trzymaj się, L. i przede wszystkim zdrowiej! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. Strasznie boli mnie głowa i wstałam z koszmarnym nastrojem (zapewne przez ten ból), a teraz dzięki Twojemu komentarzowi mogłam się szczerze uśmiechnąć. :)
      Cieszę się, że tym razem szablon Ci się podoba. Starałam się użyć jak najdelikatniejszych barw, żebyś była zadowolona i chyba mi się udało.
      Coś mi hosting nawala. I teraz wiem, dlaczego sama wczoraj miałam problem z pobraniem tekstur. Przepraszam za utrudnienia! Szybko zmieniłam stronkę i wkleiłam nowe linki, więc proszę, spróbujcie teraz pobrać. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
      I dziękuję za dawkę zdrówka, przyda się! :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że mogłam wywołać uśmiech :)
      Link jest już jak najbardziej sprawny, o czym świadczy fakt, iż na moim blogu mam już Twoje dzieło, a zaraz lecę wpisać się do Księgi Pobrań.
      Jeszcze raz dziękuję pięknie no i na pewno do napisania, bo pojawiać się będę, chociażby po to, żeby nacieszyć oczy :)

      Usuń
    3. Teraz chyba zacznę właśnie korzystać z tego obecnego hostingu. Z tego co wiem, nie nawala. Nie wiem, co z tamtym się stało. No ale trudno, są inne. :)
      A co do odwiedzin - ogromnie się cieszę.

      Usuń
  3. Nagłówek jest wprost przepiękny, nie widziałam jeszcze tak cudownego i chciałabym ci podziękować za jego wykonanie. Wszystko mi się w nim podoba; kolorystyka, dobór zdjęć, tekstur no po prostu wszystko. Najmocniej dziękuję <3 Pozwolisz, że wstawię szablon i link z twoim blogiem na swojego bloga dopiero jak ogarnę blogspota, bo jak na razie jest on dla mnie czarną magią.

    Ps. Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon jak najbardziej przypadł do Twojego gustu. Miło jest słyszeć takie ciepłe słowa. Zwłaszcza, jeśli człowiek nie czuje się najlepiej i doskwiera mu zły humor. :) A co do Blogspot - nie ma sprawy. Co jakiś czas zaglądam na Wasze blogi i sprawdzam, czy aby na pewno przestrzegacie regulaminu, więc masz czas.

      Usuń
  4. Szablony świetne jak zawsze , kochana . Przykro mi , że jesteś chora i masz takie problemy . Życzę powrotu do zdrowia :D Trzymam kciuki i czekam na następną notkę :D Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon, jak już wcześniej Ci wspominałam, jest cudowny ! Uwielbiam go ! Cała kompozycja bardzo mi się podoba. Oczywiście, że nie musisz zmieniać zdjęcia. Na początku po prostu bałam się, że nie będzie ono pasować do opowiadania, ale pasuje ;) Wszystko jest na prawdę super :) I oczywiście zdrowia życzę. Cieszę się, że już lepiej. Mam nadzieję, że lekarze zaradzą tym bólom głowy, żebyś mogła do nas jak najszybciej wrócić ! Jeżeli chodzi jeszcze o szablon, to mam pytanie. Nie ogarniam jeszcze za bardzo blogspota, więc może moje pytanie będzie głupie. Załadowałam już szablon i wszystko jest ok, tylko jest on trochę.....za szeroki. Nie wiem, czy da się to jakoś zmienić czy coś, dlatego się pytam :) Po prostu jeżeli ktoś chce przeczytać opowiadanie, to musi przesuwać stronę. Da się jakoś temu zaradzić ? :) Jeszcze raz na prawdę BARDZO DZIĘKUJĘ za szablon !! Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. A co do problemów z szerokością - odezwałam się na Twitterze, bo akurat wówczas korzystałam z telefonu. :)

      Usuń
  6. Podobają mi się twoje szablony , coś w sobie mają :) To może ja , zaproszę cię na moją szablonownicę , na której dopiero rozpoczynam , a ty ocenisz :) ? z góry dziękuję : * fabrykaszablonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, zresztą jak zwykle. Nadal nie mogę się nacieszyć szablonem, który wykonałaś dla mnie.
    Nie wiem czy wiesz, ale zostałaś nominowana przez kilka osób na najlepszego szabloniarza tegorocznej zimy. Gratuluję. ;)
    Mam jeszcze pytanie. W regulaminie pisze, żeby nie przerabiać prac, dlatego pytam, czy mogę zaokrąglić rogi gadżetów? Jeśli nie to trudno, tak też jest ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. A właśnie wiem, bardzo się ucieszyłam, bo to naprawdę ogromny sukces! :)
      Owszem, jest tak napisane, ale jeśli ktoś się grzecznie zapyta - zgodzę się, więc masz moje pozwolenie. Ten punkt regulaminu najbardziej mówi o szacie graficznej - dodawanie napisów, zamazywanie i tak dalej. :)

      Usuń
  8. Truskawka.
    Chciałabym zamówić szablon . Zależałoby mi , abyś uwzględniła w nim następujące rzeczy:
    1. Chciałabym, aby w szablonie znajdował się Liam Payne (one direction), Barbara Palvin i George Shelley (Union J)
    2. Chciałabym, aby szablon był wyśrodkowany, obustronny .
    3. Szablon mógłby wzorować się na tym kolorystycznie i obejmując detale : http://img716.imageshack.us/img716/4042/gwsrhg.png
    4. Zdjęcia, których mogłabyś użyć :
    Barbara Palvin :

    http://3.bp.blogspot.com/-oIElGk6PBco/US0H6_81BlI/AAAAAAAAAnY/vtBdeaXDTO0/s1600/barbara-palvin.jpg

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqUjWVzPWf6Qi3YTGjtlzGhybz7qejZDkFlI69yAcarsbcqGA-

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJN52ZLi3jijXdReFKStM_lmMWfLSn4mwx2TXVFTazBluXvfJmng

    http://data.whicdn.com/images/54856834/602100_496673993725533_1948044633_n_large.png

    http://data.whicdn.com/images/54741289/tumblr_mje54oltcN1s63jvao1_500_large.jpg

    http://data.whicdn.com/images/54736218/tumblr_mje56kx1mu1rr0znmo5_500_large.jpg

    Liam Payne :

    http://data.whicdn.com/images/54856895/541457_617514828265578_1378662487_n_large.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr224/e6d27531001707e350e89668/liam-payne-photo-17.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-2cqogzxGVTU/UQvTm_4FOVI/AAAAAAAAAcs/MUFnQTiuz20/s1600/liam-payne-new-hair-2013-01.jpeg

    http://1.bp.blogspot.com/-YOtstyBDZ6o/UIFyEkKsi7I/AAAAAAAAAWc/n4Z9Cqxybnw/s1600/liam-payne-fabulous-foto-465x550.jpg

    George Shelley :

    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/84633665/George+Shelley.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbieg6VDJ11riupfco1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbieg6VDJ11riupfco1_500.jpg

    https://si0.twimg.com/profile_images/2746839240/18673a0ab3420c7c2760cef53742a8e0.jpeg
    .

    PS. Mogłabyś wkręcić również jedno zdjęcie 1D. Dziękuuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że wyraźnie napisałam, iż ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ! To naprawdę robi się bezczelne. Czy tak trudno jest zapoznać się z postem? Koniec tego, robię czarną listę!

      Usuń
    2. Popieram ;)

      Usuń
    3. Pefka, Ty mój sprzymierzeńcu. :D

      Usuń
  9. Haha, no co? Denerwuje mnie już po prostu ta ignorancja, zwłaszcza, gdy ktoś robi coś dla nas bezinteresownie, tak jak Ty. A podobno w szkole jeszcze uczą czytać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby każdy tak podchodził do tej sprawy jak Ty. Za karę stworzę w wolnym czasie Czarną Listę i nie będę wykonywała przez jakiś czas zamówień. A co, będę zła... Tata ostatnio powiedział mi, żebym zaczęła kasować wszystkich zamawiających po 20 złotych, haha. Ja tam jednak wolę być bezinteresowna. Tworzę, bo lubię. I niech ludzie uszanują czas, który im poświęcam. Niech uszanują też moją osobę, bo nie jestem robotem. Mam swoje życie, a ono jest najważniejsze. Zwłaszcza, że teraz jestem słaba i ledwo funkcjonuję...

      Usuń
    2. Pomysł z czarną listą jak najbardziej trafny, ale boję się, że to Ty będziesz miała z tym więcej problemów (aktualizowanie jej itp.) niż ci, którzy nie mają czasu przeczytać kilku prostych zdań, bo to przecież takie wyczerpujące. Poza tym pod Twoim apelem podpisuję się rękami i nogami, ludzie mogliby wreszcie trochę spokornieć, o ile to dobre określenie... Tak czy siak wierzę w to, że mnie zrozumiesz :>
      No i oczywiście, jeśli będziesz potrzebowała jakiejś pomocy - wal drzwiami i oknami. Wprawdzie wiem, że na blogu urzędujesz sama (bo w odróżnieniu od niektórych czasem coś czytam ;)), ale w razie czego, chętnie pomogę, ponieważ jestem leniem, który woli odłożyć naukę na potem, żeby najpierw zająć się blogosferą.

      Usuń
  10. Chciałabym nawiązać współpracę, z chęcią wymienię się linkami mój blog http://coneq.blogspot.com. Jak pozytywnie rozpatrzysz moją propozycję daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń