Czas na przerwę.

W zasadzie z tytułu dzisiejszego postu wiele się dowiecie. Potrzebuję odpoczynku i postanowiłam zrobić sobie przerwę od tworzenia szablonów. Przez jakiś czas nie będę publikowała na szabloniarni żadnych postów. Zrobię to w momencie, kiedy będę na siłach, bo jak doskonale wiecie, ostatnimi czasy wiele się w moim życiu wydarzyło. Silne bóle głowy, pobyt w szpitalu, następnie przekierowanie do drugiego szpitala. Ciągłe badania kontrolne i kolejni lekarze. W między czasie chodzę też do szkoły, bo jakby nie patrzeć, jest to obowiązek każdego młodego człowieka. Narobiłam sobie naprawdę wiele zaległości i ciężko mi teraz wszystko nadrobić. Przede mną tydzień sprawdzianów. Jeden za drugim. Nie wiem, jak to wszystko ogarnę. Mam jednak nadzieję, że zdołam zaliczyć każdy z testów na ocenę, która mnie zadowoli. Najbardziej obawiam się historii, bo nie jestem mistrzem i wprawdzie w ogóle się nią nie interesuję. Do tego dochodzi jeszcze geografia - nie cierpię swojego pana, ponieważ ma coś w oczach, a to coś sprawia, że mam ochotę dać nogę z klasy. Mam też rekolekcje i duże projekty do wykonania. Nie daję sobie rady. Moja psychika daje o sobie znać. Coraz częściej dopada mnie załamanie nerwowe. Znowu mam do czynienia z depresją, która wykańcza mnie dodatkowo. Wszystko mnie przerasta i muszę sobie z tym poradzić. I to jest powód, dla którego robię sobie przerwę... Mam nadzieję, że będzie mi to wybaczone. Jestem pewna, że będziecie w stanie mnie zrozumieć. Już podczas mojego pobytu w szpitalu wykazaliście się ogromną troską i zainteresowaniem. Jestem wam bardzo wdzięczna, doprawdy. Chciałabym, abyście zostali ze mną, nawet jeśli nie będę się udzielała przez jakiś czas na Autorstwa Letum. Kiedy wrócę, chciałabym, abyście miło mnie powitali. Sądzę, że w maju powinnam już wrócić. W szkole zrobi się luźno, będzie bliżej wakacji. Nie będę się stresowała i znajdę masę czasu na przesiadywanie na szabloniarni. Poza tym przez ten czas postaram się popracować nad swoimi pracami. Może nadeszła pora, by wpleść w moje szaty jakieś nowsze efekty w postaci kodów CSS? Trzeba jakoś odświeżyć bloga, co wy na to? A tak w ogóle mam pytanie, a w zasadzie prośbę. Możecie nie traktować mnie jak maszynę? Jestem człowiekiem i przebywam tu tylko dlatego, że to jest mój sposób na zabicie nudy, że uwielbiam bawić się grafiką, gdyż obróbka sprawia mi wiele frajdy. Byłoby mi naprawdę miło, gdybyście mnie szanowali i czytali uważnie to, co wam przekazuję. Jak jest napisane, żeby nie zamawiać, to nie zamawiacie. Jak jest regulamin, to się do niego stosujecie. Czy to jest takie trudne? Po moim powrocie prawdopodobnie regulamin ulegnie drastycznym zmianom i będzie o wiele gorszy od obecnego. Ponadto wprowadzę Czarną Listę. Będę miała więcej roboty, ale co tam. Powinnam dać sobie jakoś radę. Muszę pilnować porządku. Zasady to zasady i należy ich przestrzegać. Zwłaszcza, jeśli za to, co robię, nie biorę żadnych opłat.
Pozdrawiam was serdecznie i do zobaczenia za jakiś czas!

4 komentarze:

  1. Taki "urlop" jest jak najbardziej zrozumiały w Twoim przypadku, więc sądzę, że nikt nie będzie miał do Ciebie pretensji. Nadrób zaległości, odpocznij sobie trochę, a potem wróć do nas z głową pełną świeżych pomysłów :)
    Trzymaj mi się tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że jesteś ambitną osobą, ale faktycznie wzięłaś na barki zbyt wiele... Ba, co tu dużo mówić, sama ostatnio przechodzę przez podobny etap i dobrze wiem, że nie jest to miłe. Bądź co bądź, życie rzeczywiste jest ważniejsze od blogów i szablonów, choć oczywiście może być frajdą. Niestety czasem ta frajda przemienia się w swego rodzaju obowiązek i dochodzi poczucie winy, że nie opublikowało się notki czy nie wykonało dla kogoś grafiki. Twoją prośbę sama mam ochotę niekiedy powtarzać, ale co poradzić? Ludzie są jacy są... Trzymam kciuki za Twoje zdrowie i nie ulegaj znerwicowaniu. Przerwa od blogsfery na pewno jakoś Ci w tym pomoże. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko! Oczywiście wszyscy czekamy z niecierpliwością na Twój powrót. Myślę, że ta przerwa dobrze Ci zrobi ;) Czasem jest ona po prostu niezbędna. Wszyscy to rozumiemy. Jesteśmy bardzo wdzięczni za to co dla nas robisz. Twoje prace są niezwykłe ! Dlatego dojdź do zdrowia, uporaj się ze sprawdzianami i wracaj do nas ! Mam nadzieję, że nie znajdą się osoby, które pod tą notką złożą zamówienie......-,- Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej odpoczynek Ci się przyda i nikt nie ma prawa temu zaprzeczyć. Sądzę, że każdy Cię zrozumie i będzie czekał na Twój powrót. Jesteś niesamowitą dziewczyną, mimo choroby i depresji nadal robiłaś szablony, ale wiadomo - człowiek nie robot, każdy musi czasem odpocząć. Z niecierpliwością będziemy czekali na Twój powrót. ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowia. ;*
    Eleine

    OdpowiedzUsuń